Veel gestelde vragen..

 

  1. Producten toevoegen aan winkelmandje om te kopen prijzen worden vermeld inclusief BTW, met minimum bestelbedrag van €6,99
  2. Indien je al een account hebt, inloggen; anders nieuw account aanmaken of bestellen als gast
  3. Vervolgens je gegevens invullen
  4. Betaalmethode kiezen en bestelling controleren
  5. Bestelling bevestigen en betalen
  6. Orderbevestiging en verzendbevestiging per e-mail ontvangen met factuur

 

We bezorgen je pakketje van maandag tot en met zondag tussen 18:00-23:59.

  • Standaard geldt voor 23:59 uur besteld, binnen 30-90 minuten thuisbezorgd
  • Je kunt ook gedurende de hele dag bestellen maar je bestelling wordt pas tussen 18:00 uur en 23:59 uur bezorgd.
  • Het kan voorkomen dat de levertijd van je pakket langer is dan onze standaard belofte. Dit kan te maken hebben met de drukte of andere oorzaken. Duurt het langer dan 90 minuten neem dan contact op met de klantenservice. (zie onderaan deze pagina)
 

Na het verzenden van je bestelling ontvang je een verzendbevestiging per e-mail van avondmedicijn.nl. Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere pakketten wordt verdeeld als je niet alles in één keer bestelt, waardoor de levertijden kunnen verschillen.

Belangrijk: Als je op het moment van bezorging niet thuis bent, laten we geen briefje achter. In plaats daarvan ontvang je een e-mail met de status van je bestelling. Het kan zijn dat je je bestelling pas later ontvangt of zelfs de volgende dag.

Zorg er dus voor dat er iemand aanwezig is op het moment van bezorging!

Helaas kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst.  De bestel- en bezorgtijd is hiervoor te kort. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste producten.

Thuisbezorgen

  • Je kunt een bestelling plaatsen en laten bezorgen vanaf €6,99. Hier komt nog € 3,99 bezorgkosten bij.
  • Je ontvangt gratis bezorging bij een bestelling vanaf € 25,- . Je betaalt dus geen bezorgkosten.
  • Een bestelling plaatsen onder de €6,99 euro kan helaas niet.

 

Avondmedicijn heeft geen fysieke locatie waar je jouw producten retour naar kunt sturen. Retouren halen wij zelf op. Producten die je bij avondmedicijn.nl hebt gekocht, kun je na ontvangst van je bestelling meestal niet retourneren want het betreft vaak zelfzorgmedicijnen en zorgproducten. Bij medicijnen en medische hulpmiddelen kan het vaak niet geruild of geroutineerd worden in verband met veiligheid en hygiëne maatregelen. Maar je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice (zie onderaan deze pagina) en samen kunnen wij kijken naar een oplossing.

  • Een online retourzending  laten ophalen is helaas niet mogelijk.
  • Let op: bepaalde producten kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd. Dit geldt voor artikelen uit de categorie zelfzorg, zoals geneesmiddelen en medische hulpmiddelen, inclusief corona zelftesten. Daarnaast kunnen verzegelde producten die zijn geopend niet worden teruggestuurd.

Wanneer jouw product in aanmerking komt voor retournering kan het zijn dat het pas de volgende dag of zelfs na meerdere dagen wordt opgehaald.

Check onze opening- en bezorgtijden hier

Helaas wij bezorgen niet buiten de regio Rotterdam check onze bezorglocaties voor meer informatie

 

Wij begrijpen dat dit vervelend kan zijn, maar wij doen ons best om onze voorraad zo goed mogelijk aan te vullen. We raden je aan regelmatig onze website in de gaten te houden voor nieuwe voorraad. Daarnaast kunnen onze medewerkers  je mogelijk helpen met alternatieven of suggesties voor vergelijkbare producten die wel op voorraad zijn. Vraag daarom om advies bij onze klantenservice.

Onze excuses voor het eventuele ongemak en we hopen je snel weer te kunnen voorzien van het gewenste artikel.

Je kunt bij avondmedicijn.nl alleen online betalen, wij bieden geen opties aan om contant te betalen. De bezorgers dragen geen geld mee en nemen geen geld aan (fooi voor de bezorgers wordt altijd zeer op prijs gesteld)

Je kunt bestelling veilig en direct online betalen met:

  • iDeal
  • een creditcard (Visa of Mastercard)

Lukt het niet om te betalen dan kan het zijn dat er een storing is bij de bank. Meldt dit ook bij onze klantenservice (zie onderaan deze pagina)

 

Onze oprechte excuses voor eventuele problemen of onvrede die je hebt ervaren. We zijn er om je te helpen en doen ons best om een passende oplossing te vinden.

  • Gebruik onze klachtenregeling als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie op onze website, een overeenkomst of advies van onze drogist.
  • Voor klachten over advies met betrekking tot zelfzorg(geneesmiddelen) van onze webshops, neem eerst contact op met onze klantenservice.
  • Als je niet tevreden bent met het zelfzorgadvies dat je hebt ontvangen, horen we dat graag, zodat we onze service kunnen verbeteren. Neem contact op met onze klantenservice (zie onderaan deze pagina). Mocht er geen oplossing komen, dan kan de klachtencommissie van het Centraal Bureau Drogisterijbedrijven, afdeling PCO, ondersteuning bieden. Klik hier voor meer informatie over de klachtenregeling van het CBD/PCO.
  • Als we je klacht niet voldoende naar tevredenheid kunnen oplossen, kun je het indienen bij de klachtencommissie van het CBD (info@cbd-maarssen.nl / tel: 0346-584200).
  • Niet voldoende tevreden met onze klachtenafhandeling? Leg je klacht voor aan de geschillencommissie Thuiswinkel via sgc.nl  of via het  Europees ODR Platform.

Als het nodig zou zijn dan kan de bezorger vragen naar legitimatie ter controle of je 16 jaar of ouder bent.

Je kunt contact opnemen via de klantenservice. Je  kunt voor vragen over zelfzorgmedicijnen ook contact opnemen met onze Drogist of apothekersassistent. Dit kan via de Chat of per mail, en wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen. Gebruik het medicijn niet wanneer jouw vragen nog onbeantwoord zijn.

Neem contact op met de klantenservice, samen gaan we opzoek naar een oplossing.

Heb je de bestelling in meerdere keren of in twee aparte bestellingen gedaan. Dan kan het voorkomen dat je bestelling op een latere moment bezorgd worden. In alle andere gevallen neem contact op met de Klantenservice

Je kunt een sollicitatie sturen naar ons. Kijk hier voor meer informatie

Winkelwagen